World Cleanup Day

Op 15 september 2018 organiseren Nudge en de Plastic Soup Foundation, met Greenchoice als een van de officiële partners, de grootste opruimactie ooit: World Cleanup Day. Onze salesmanager consumenten Paulien Jeurissen was betrokken bij de lancering van de campagne in aanloop naar dé dag en deelt haar ervaring. 

"Wat is het toch inspirerend om je in het gezelschap te bevinden van mensen die zich inzetten om de wereld een beetje mooier te maken! Tijdens de kick off van de World Cleanup Day vloog de positieve energie me dan ook om mijn oren.

"Doe ook mee! Zet 15 september alvast in je agenda en maak er een schone dag van." 

Paulien Jeurissen, Salesmanager Consumenten

Net als andere aanwezigen van heel verschillende bedrijven tekende ik namens Greenchoice de ‘Pledge’. Hiermee heb ik de belofte gedaan om me, met al mijn Greenchoice collega’s, in te zetten om de World Cleanup Day in Nederland een groot succes te maken. Daar doen wij graag aan mee, want ook in Nederland valt nog heel veel zwerfafval op te ruimen.

Meld je aan voor een schoonmaakactie bij jou in de buurt

Komende weken, in de aanloop naar 15 september, ga ik met mijn collega’s bedenken hoe we een stukje van Rotterdam schoner kunnen achterlaten. En ik doe ook gelijk een oproep aan jou: Doe ook mee! Zet 15 september alvast in je agenda, spreek af met vrienden, familie of buren en maak er een gezellige, schone dag van!

Een fijne zomer!

Groet,
Paulien

Ps. Heb je trouwens goede ideeën hoe ik ook mijn tienerzoons enthousiast kan krijgen om afval op te ruimen? Ik hoor ze graag..."

Meer over World Cleanup Day Nederland
Meer over World Cleanup Day internationaal

Deel dit bericht

Cookies voor goede energie! Wij maken gebruik van cookies (functionele, analytische en marketing cookies) en vergelijkbare technieken zodat onze website goed werkt en wij jou een optimale ervaring kunnen geven. Hiervoor vragen wij je toestemming. Verder delen we graag informatie over hoe wij met jouw privacy omgaan. Instellingen aanpassen

Ik accepteer cookies